سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه پشتیبانی همکاران سیستم

نظر

هزینه پشتیبانی همکاران سیستم 

هزینه پشتیبانی بسیار بالای نرم افزار همکاران سیستم ، اکثر مشتریان این شرکت را به فکر جایگذین نمودن این نرم افزار با نرم افزار حسابداری همسطح آن انداخته است. 

همکاران سیستم

تغییر ورژن نرم افزار همکاران سیستم ورژن دلفی آن ، قیمت بسیار بالای نسخه جدید آن تحت عنوان نرم افزار راهکاران ، قیمت بالای پشتیبانی نسخه قدیمی همکاران سیستم، شرایط اقتصادی نامطلوب و ..... اکثر مشتریان این نرم افزار را به سمت تعویض و جایگذین نمودن آن هدایت نموده است. 

در این راستا گروه مالی و فنی تدبیر محاسبان ، متشکل از تیمی با سوابق درخشان در حوزه پشتیبانی و راه اندازی نرم افزار های همکاران سیستم ،با امکان ارائه هر نوع خدمات پشتیبانی نرم افزار همکاران سیستم  ،آمادگی خود را اعلام میدارد. 

خدمات پشتیبانی ما شامل ، رفع مشکلات سیستمی ، رفع مغایرات بوجود آمده در نرم افزار ، ساخت گزارشات کاربردی و عملیات مربوط به بستن سال مالی و غیره می باشد. 

هزینه پشتیبانی نرم افزار همکاران سیستم این مجموعه در مقابل مبالغ ارائه شده توسط شرکت همکاران سیستم بسیار ناچیز بوده و در صورت نیاز امکان انتقال و کانورت اطلاعات به نرم افزار های پیشنهادی این مجموعه نیز وجود خواهد داشت. 

کانورت اطلاعات شامل : انتقال کدینگ حسابداری ، انتقال اسناد حسابداری ، انتقال انبار و اسناد انبار ، انتقال احکام کارگزینی ، انتقال اموال و دارائی ثابت و انتقال فاکتور فروش می باشد.

هدف ما در این مجموعه یاری رساندن به سازمان هایی است که قصد پشتیبانی نرم افزار همکاران سیستم و یا قصد تعویض و جایگذین نمودن نرم افزار حسابداری خود را نموده اند. 

راههای ارتباط ما :

021-53863

info@sainaco.net

ارسال درخواست مشاوره